Sunday, January 30, 2011

Dibuli

Sebaik bangun dari tidur :) seawal jam 7.30 malam..dengan keheningan rumah yg tiada orang..hp berbunyi!!Ouh dats my Baby :) dia suruh remove orang kat fb dan aku yg tgh mamai ni sangka dia nak ajak gi makan..haha..bapak jauh sial aku merapu dgn dia..then aku gi makan sume..dia call..

alip : hey baby :)
adya : hey bie..baru bangun ea?
alip: yes..ape benda uh merepek suruh remove org? mengelabah je you ni ? -.-
adya: biarlaa..she's my classmate..and bla bla bla(mlas taip)
alip: ouh you g mana baby?
adya: baby gi beli phone baru and so on..baby got a new number!
alip: wohh..tukar asal?
adya: baby guna digi..haha..ramai kawan guna digi laaa
alip:why tukar you taw bie guna maxis rght..? 
adya:alaa biarlaa..kalau tanak text pon tape..tak kisah.
alip:asal wat bie cmni uh..dala bie guna phone orang..you noe dat my phone rosak kan..mana nak dtg 2 handphone? nak tukar no plak tu..haih :(
adya: alaa tukar jelaa..you syg mana? kawan ke i?
alip:suka laa kan tanya soklan cmtu..tanya laa lagi..haih :(
adya:alaaa bie jangan laa nangis..:p malam tadi da nangis..then nak nangis lagi!! GOTCHAAAAA 
alip: you suka kan baby buli bie! grrrrrrr..i noe laa i jnis cepat percaya org..grrr..tiap hari kne buli cmni..geram!!
adya: (Gelak sepuas hatinya) bie i love you and bla bla bla ( malas nak taip)
alip: haha..okay tc bye2 :)
adya: bye2 :)


p/s tunggu laa pas cuti ni..tarik pp you smpai lebam haa!!

2 comments:

  1. lip, ko ni da cm aku da... haha...
    asyik kne buli je... :(
    but, alip nangis???!! hahaha...
    kantoi! XD

    ReplyDelete
  2. hahahaha...naz..malu laa aku cmni ..HAHHAA

    ReplyDelete

Dikarang oleh Akmal