Saturday, April 2, 2011

April Fool untuk aku!!

1/4/2010
Memang hari april fool kan..all kind of human notice that day is one of the day yang korang boleh kenekan orang
And its happen to me..ohh man!!1 Aku boleh time je..haha
Woke up at 7am with the greatest feeling sebab aku x penah balik rumah!
Lepas siap kemas sume,at 9 am walked through and reached to dataran intelek..
Cucuk DuiT
Then alhamdulilah..duit tinggal 10 ringgit :)
Dalam poket aku ada 20 inggit je..nak beli tiket lagi sume..memang cukup lah kan..
Terduduk lah aku kat depan pejabat Uitm tu haa sorang2...damn! 
9.30 am then i still dont have enough money..
Home!!!!!
Lastly balik rumah sebab kurang 10 ringgit je :(
Sebak macam x dapat balik raya..dala aku x penah balik umah lagi!!
Balik lah dorm aku tu haa...sepi..call my mom..nak nangis dah 

.____________________.
 
 
APRIL FOOL TO MEEE!!!!

No comments:

Post a Comment

Dikarang oleh Akmal