Tuesday, February 1, 2011

Bahan :D

Ini sumpah lawak tahap gila selepas membahan seorang rakan yang sudah senior dikalangan kami..Kehadiran yang misteri..Gaya yang sungguh dasyat..Jalan seperti model..Kasut kulit setiap masa..Dari jauh aku dan kawan boleh cam..Ouh men dats you..
Aku 1st time tgk dia bermacam tanggapan aku sedah ada dalam kepala..
Suatu hari selepas keluar bersama rakan2 lain
aku bersama rakan seperjuangan pergi makan sup tulang dan dari situ..
seorang daripada kami memulakan gerak langkah..


Afiq: Kau orang nak tahu tak? Adela satu malam tu aku sakit perot dalam kol 2 pagi laa kot..tgh dalam jamban tu aku boleh teringat dia..!! HAHAHAHA
Aku: Woh kimak gilaa kau..HAHAHAHA
Aiman: HAHHAHAHA
Zura: HAHAHAHAHA
F.mazlan: HAHAHAHHA...
Aref: HAHAHHHA
Afiq: Time aku tgh buang tu an aku pikir dia an..rasa seram sejuk doe..hahaha...asal lak aku boleh teringat dia time cmtu..hahaha

Selepas itu bualan terus berkembang dan berkembag..kalau boleh bahan dia sampai besok pagi tak habis..

Arep: Kau nak tahu lip? Kau bayangkan jogging pakai kasut kulit,naik hutan pakai kasut kulit?
Aku: Hahahahha...aku dah tataw nak cakap apa..( time ni aku makan sup..tersembur sup kat kawan aku..then gelak macam setan punya gelak) T_T

Then petang tadi aku IM dia kat fAcebook..Dia wat bodo je T_T lepas berkomen2...si kawan aku ni boleh main tag2 nama aku lak..haha..ni laa jadi dia :D



 Ini permulaan :p



Ini main Wawa tag dulu..





Ini Kir masuk then main tag2 :p


Hahaha..ni sambungan :D



P/s Men..kau sungguh talented..misteri..pelik pon ade..aku nak je letak gambar kau..tapi kau baik kot..so kami tak nak laa..haha..We love you men :) We do love you! HAHAHA (Maaf :p)










1 comment:

Dikarang oleh Akmal