Saturday, February 5, 2011

Bye2 :)

Oh Man..its already 11.37 am..
2.30pm straight to Kl first
Bout 4.30 will reach to titiwangsa..
Aiyarkk!!!! ._________.  pukul 5pm nak balik jengka..
Bout 9pm sampai lah..lama doe balik jengka..nyampah tol aku tunggu ._.
Kalau sempat mahu pergi bundle jap..then balik lah..sure tak ramai mahluk Uitm :D
Ahad malam da start meeting dah .__.
Pressure betol lah aku camni..lahaii!! HAHA
Aku balik awal nak basuh baju sebenaya..banyak laa sial tak basuh lagi..HAHA :D
Ermmm dapat jumpa gadis saya jugak :p
Ermmm so selamat tinggal blog..sure aku tak sentuh kau :(


p/s Tempoh aku kenal kau dah cukup wat aku sayang kau macam setan kau tahu..HAHA..sedih bodo tinggal kau blog..*ape aku merepek! :D Bye2 :)



.___________________.


No comments:

Post a Comment

Dikarang oleh Akmal