Saturday, February 5, 2011

Sampai Dah :)

Weeeeee :D 
Selepas penat menaiki bas..melihat Mat salleh dan isteri2 Mereka
Menghidu asap bas yang macam setan lah..
Menaiki tren dan sampai di Titiwangsa dalam pukul 4.30..
Tapi aku marah gak laaa dengan akak kedai ni..dia tolak duit singgit tak cantik aku? 
Patut kedai kau tak laku ni ayat dia* Dik duit ni buruk lah..tayah laa bagi..t tade org nak .__.
Aku dengan panas hati blaa trus..bajet je akak tu ._.
Terus ke titiwangsa dan tunggu bas..tade laa ramai sangt budak uitm balik hari ni
Naik bas dan start hujan lebat..Dala pakcik tu pasang Aircond bapak kuat ._.
Menggigil sial aku ..HAHA...even tgh panas kat luar *hujan kejap ._.
Dah masuk highway aku da mula busan macam tapir dah..haha
Nak tido aku taleh tidor plak..
Sejuk nak mati aku dalam bas tu..bilaa laa nak sampai..haduiii .. 
Then Text Gf jap..pastu majuk sebab dia tak rply text aku..haha
Lama bodo aku majuk.. :D *padan muka :p
Then text sume2..sampai laa ke temerloh..
Da tak tahan nak kucil :p
Bayar 30 sen then aku tggu org kuar tandas je..ramai nak mmpos lak tu..HAHA
Bayar 30sen mmang jadi GUARD PON SEBENARNYA  
Malas tunggu aku masuk bas balik lah..takut lpas bas tak pasal aku ._.
Berjalan lah bas ke jengka ni haa...
Jam kul 7 lbey..lame gila kau bawak bas..Aiyarkkkk
Pukul 8.30 aku sampai laa ke jengka ni haa...dengan muka ttekan nak kucil sume
Naik van balik terus..masuk dorm..
.__________________________________.
Sepah macam kandang kuda la..!@#$#@$@#$
Kemas dorm suma tgk baju meninbun ..
Wah senangye hati saya ._.
Call ibu and gf..then baring2 jap..
Aku malas nak online sbenaye..
Tapi busan macam setan aku bukak lappy menulis laa ini..
9.05 aku habis taip..
Hey hoy Jengka..Aku balik ni..Kau mesti suka kan 
._____________________________.


P/s Aku nak balik rumah laaa :( ._____________________. sedih siakkkk!! huhhhh,,bye2 :)

No comments:

Post a Comment

Dikarang oleh Akmal