Wednesday, February 2, 2011

Macam itu lah

Saya bangun pukul 6 pagi..
Lalu saya semayang subuh..lalu tidur balik
Then pukul 11am dah dengar Ibu saya bising .________.
Bangkit dgn muka sememeh dan tertekan
Kena bebel 30 minit (tapi aku tido time kena bebel,,Ibu aku tetekan .__. )
Makan then kena mop lantai dan lipat kain (I'm used with it..jgn gelak!!)
Then tengok Laksamana Do Re Mi
Aku dah mula tertekan sebab bosan macam tok siak 
Online facebook tapi macam lancau gak busan
Aku mandi pukul 2pm then cuba baca buku yang diberi..
Tapi time aku nak baca je pikiran melayang.
Aku membaca jugak..tapi aku tataw laa apa aku baca tu..haha
Online balik then nmpak kawan aku AJ online..
Mula laa perangai pelik kuar sebab dia sewel banyak sangat :D  
Then kena bebel balik sebab asyik online je..
Ibu aku ni kuat merayap kot..tiap petang tade rumah
Kalau laa umur aku 9 tahun..sumpah terabai :D HAHAHAHA
Dia merayap tape lak..aku merayap marah .____.
Then petang aku tgk LAGENDA BUDAK SETAN
Sambil tu msg GF aku cakap ini itu sume..
Cite sal cite kat atas ni haa..
Then aku tgk lama2 aku nak nagis lak..haha
Sedih bodoh bini dia mati sebab nak lahirkan anak dia T_T
Pastu kantoi aku pernah nangis tgk cite ni last sem :D HAHA
Awek aku bahan kaw2 kat aku T_T (nasib badan )
Then aku tgk tiramisu..haaa...ni best :D
Abis tgk sume..sedar2 Ibu aku dah tade..
Merayap dgn Ayah aku..DATE KE? T_T
CEMBURUUU!!!!!
Dah pukul 8 dan tgk cite sume..
9.45 tgh update blog..
Habis :) Byebye 



P/s Ibu aku bnyak intipati dia..ade dgn persatuan itu ini lah suma..bukan kuar makan ke ape..tapi aku istilahkan dia pergi merayap..hahaha...Aku tahu blog ni busan dah..tataw nak tulis apa T_T    

No comments:

Post a Comment

Dikarang oleh Akmal