Thursday, February 3, 2011

Saya Pergi Jamming :D

Selepas seminggu hanya terperap..
Hari ini saya keluar rumah dan keluar rumah..
Start kereta..then terlanggar kereta lagi satu..T_T
Kena marah kaw2 T_T
Then kuar gak buat keras kepala..T_T
Sampai then jumpa member acap dengan nabil..
Deal2 suma gerak g studio..
Dah salah info plak aku ni..kata kat Taman Bahtera 
Last2 acap kat taman lain..( jimbit kau laa !@!###)
Penat bodo tunggu kau :D HAHA
Sampai kedai jamming then KEZUUU..
Lawa doe bilik studio dia :D (gambar tade..aku pakai tipon tochlight)
Mulakan dengan lagu aku buat sendiri..sedap gak aku nynyi time tu :p
Then tiba2 main lagu Avenged Sevenfold suma..
Then lama2 buntu( Aku lain genre dgn member2 aku,so susah sikit)
Sejam berlalu abis jamming..
Time tu laa nak jumpa kawan2 lama aku..sorang2 muncul..sabar jelaa
FUAD penyanyi sangat merdu..
Lepas call gf aku..tiba2 SYUK lalu naik motor,ni drummer..
Habis kena bahan dengan aku and lain2..suma say sorry :p
Aku sangat suka muzik..I'm sessionist and music writer :)


   
Ni Isteri aku :)





Ini anak2 aku :)

P/s I would like to be a musicians..unfortunately i'm taking business in UITM..aiyarkkk!!
        Nik Nur Nadiah saya rindu awak sangat :) 



No comments:

Post a Comment

Dikarang oleh Akmal